Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Άδωνις και Βαρβιτσιώτης απαντούν στο δημοσίευμα του newsbomb.gr!

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Μετά την αποκάλυψη του Newsbomb οι δύο βουλευτές της ΝΔ κ.κ. Άδωνις Γεωργιάδης και Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης εξέδωσαν ανακοινώσεις ο μεν ένας  αρνούμενος  ότι ο κ. Καπερνάρος κατονόμασε τη σύζυγό του και «ζητά συγγνώμη» από το βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων «που δεν έλεγξε τους λογαριασμούς του πρώην συζύγου της συζύγου μου πριν την νυμφευθεί...» και ο άλλος εκδίδοντας ανακοίνωση, που δεν αρνείται την ύπαρξη λογαριασμού του συγγενικού του προσώπου, αλλά ισχυρίζεται πως τον στοχοποιούν.


Αναλυτικά η απάντηση του κ. Γεωργιάδη στο newsbomb.gr:

«Προς άρση παρεξηγήσεων από χθεσινή σας ανάρτηση για δήθεν λογαριασμό της συζύγου μου στην Ελβετία καλό είναι να γνωρίζετε τα πραγματικά περιστατικά.  

Ο πρώην σύζυγος της γυναίκας μου κ. Θ. Μανωλίδης είχε ανοίξει λογαριασμό στην Ελβετία το 1996. Κατά το διάστημα του γάμου τους είχε δηλώσει τη νυν σύζυγό μου, ως «σχετιζόμενο με αυτόν πρόσωπο» για λόγους εκτάκτου ανάγκης. Μετά τον χωρισμό τους έκλεισε τον εν λόγω λογαριασμό εδώ και 8 χρόνια. Τα χρήματα και ο λογαριασμός δεν ανήκαν στην σύζυγό μου αλλά στον τότε σύζυγό της.
Ο κ. Καπερνάρος ουδέποτε δήλωσε στην Επιτροπή ότι η σύζυγός μου έχει λογαριασμό, αν το δήλωνε θα ήμασταν τώρα στα δικαστήρια, αλλά για λόγους ευπρέπειας ζήτησε την αυτοεξαίρεσή μου.

Ζητώ συγγνώμη από τον κ. Καπερνάρο που δεν ζήτησα να ελέγξω τους λογαριασμούς του πρώην συζύγου της συζύγου μου πριν την νυμφευθώ.....

Προς ενημέρωσή σας δε ήδη από πέρυσι και εγώ και η σύζυγος μου έχουμε εξουσιοδοτήσει την Βουλή να ψάξει και να κατασχέσει εάν βρει οποιοδήποτε λογαριασμό μας σε οποιαδήποτε τράπεζα του εξωτερικού παραιτούμενοι παντός Τραπεζικού απορρήτου.

Ήξερα ότι η πολιτική είναι βρώμικη αλλά όλα έχουν και τα όριά τους».

 Από την πλευρά του ο κ. Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης αναφέρει: 

«Η δήλωση του κ. Καπερνάρου με την οποία ζητά να αποχωρήσω από την προανακριτική επιτροπή που διερευνά τον κ. Παπακωνσταντίνου σχετικά με την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ προσπαθεί να με στοχοποιήσει προσωπικά και να προκαλέσει εντύπωση και αποπροσανατολισμό στην υπόθεση γιατί:

1. Αντί να ασχολείται με εκείνους που διεγράφησαν από την λίστα ασχολείται με συγγενείς μου που βρίσκονται σ’ αυτή, ακόμα και με αυτούς που έχουν από καιρό αποβιώσει.


2. Ξεχνά ότι η Βουλή διερευνά τις ποινικές ευθύνες πολιτικών προσώπων και μόνο σε σχέση με την αλλοίωση και απόκρυψη της λίστας.



3. Ο φορολογικός έλεγχος προσώπων που εμπεριέχονται στη λίστα ανήκει αποκλειστικά στο ΣΔΟΕ και όχι στη Βουλή.



4. Αποδεικνύει ότι το αντίγραφο της λίστας Λαγκάρντ που παρέλαβε, σε αντίθεση με όλους τους Βουλευτές της ΝΔ που δεν την έχουμε στα χέρια μας, τo αξιοποιεί με εμφανή κουτσομπολίστικη διάθεση και όχι ως πραγματικό πειστήριο μιας αξιόποινης πράξης.


Προσπαθεί να φέρει από το παράθυρο νοοτροπίες ολοκληρωτικών καθεστώτων που ποινικοποίησαν συγγενικές σχέσεις.


5. Κανένα από τα μέλη της επιτροπής - ούτε ο ίδιος - κατέθεσαν αίτημα εξαίρεσης μου, γιατί κάτι τέτοιο προσκρούει στο πνεύμα και γράμμα του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας.


Θα συνεχίσω, παρά τις αντίξοες συνθήκες και συνεχείς προσπάθειες αποπροσανατολισμού, το έργο μου ως μέλος της επιτροπής για την αποκάλυψη της αλήθειας και την λογοδοσία των υπευθύνων στον φυσικό τους δικαστή. Προσωπικά, δεν έχω τίποτα να κρύψω ούτε να φοβηθώ.

Το ερώτημα είναι ποιοι και για λογαριασμό ποιών επιθυμούν να μετατοπίσουν την έρευνα και την δημόσια συζήτηση από τυχόν ευθύνες του κ. Παπακωνσταντίνου σε μια αόριστη συνομωσιολογία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου