Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Αποκομιδή κηπαίων!

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΣΙΟΜΠΑΝΗΣ

Αξιότιμε κ. Ξυπολυτά,

Στις 18/07/2012 κατέθεσα στη διεύθυνση καθαριότητας του δήμου μας, της  οποίας προΐσταστε,  την παρακάτω αίτηση:

Αίτηση: του Καρατσιομπάνη Ιωάννη
Σωκράτους 26
14561 Κηφισιά

Αρ. Πρωτ.:34297
18.07.2012 

Προς: ΔΗΜΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

Κύριε Αντιδήμαρχε Καθαριότητας,  

Με το παρόν έγγραφο σας ζητώ να μου απαντήσετε εγγράφως εντός της προβλεπόμενης από το νόμο προθεσμίας στα παρακάτω ερωτήματα υπόψη της απόφασης Δ.Σ. Κηφισιάς 13/2008 (Τοπική Κανονιστική Απόφαση για την Καθαριότητα στο Δήμο Κηφισιάς), ιδιαίτερα δε του αρ.5.6. αυτής:

- Είναι υποχρέωση της υπηρεσίας καθαριότητας του δήμου Κηφισιάς η αποκομιδή κηπαίων απορριμμάτων;

- Τηρείται το δημοσιευμένο πρόγραμμα αποκομιδής κηπαίων απορριμμάτων στην Κηφισιά;

- Για ποιους λόγους η Κηφισιά βρίθει κηπαίων απορριμμάτων που δεν αποκομίζονται εδώ και δύο τουλάχιστον εβδομάδες; 


Παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε εγγράφως και αιτιολογημένα τις απαντήσεις σας επί των παραπάνω ερωτημάτων μου, και να ενεργήσετε χωρίς άλλη χρονοτριβή τον καθαρισμό της Κηφισιάς αποκομίζοντας τα κηπαία απορρίμματα. 


Η μη αποκομιδή τους υπό τις παρούσες κλιματολογικές συνθήκες επιφέρει κίνδυνο πυρκαγιάς και κατ’ επέκταση συνιστά ως πράξη ή παράλειψη πράξης σοβαρό κίνδυνο για την υγεία και τις περιουσίες των δημοτών.    
Για τη διαπίστωση του αξιοποίνου της διακινδύνευσης αυτής αρκεί ότι έχει δημιουργηθεί κίνδυνος που απειλεί τα ως άνω αγαθά των δημοτών.


......και έλαβα στις 03/09/2012 στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο την απάντηση που σας παραθέτω...ΕΔΩ....

ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ κ. Αντιδήμαρχε λάβατε γνώση του θέματος, και σαν δημότης Κηφισιάς που και εσείς είστε, σας ικανοποιεί η απάντηση της υπηρεσίας σας ή θα την εκλαμβάνατε ως εμπαιγμό, όπως εγώ τη χαρακτηρίζω!


Παρά ταύτα σας ενημερώνω ότι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού έγινε από μηδενική έως ελλιπέστατη αποκομιδή των κηπαίων απορριμμάτων, και σας πληροφορώ ότι όλη η  Κηφισιά συνεχίζει να είναι γεμάτη με κηπαία.  

Στη διάθεση της εφημερίδας, και στη δική σας φυσικά,  βρίσκετε πλούσιο φωτογραφικό υλικό και με τα ονόματα των οδών!

Με εκτίμηση
Καρατσιομπάνης Γιάννης
Δημότης Κηφισιάς.

6 σχόλια:

  1. Με λένε Καρατσιομπάνη Γιάννη και θέλω να γίνω δημοτικός σύμβουλος. Θα γράφω ότι μου έρχεται μπας και τραβήξω το ενδιαφέρον. Είμαι Ελληνας δυναμικός και νομίζω ότι έτσι θα τα καταφέρω. Σας παρακαλώ ψηφίστε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι καλός μέχρι όσο δεν ενσωματώνεσαι στο σύστημα...

      Διαγραφή
    2. Posted by Δημήτριος Αγγελίδης at 5:16 μ.μ
      Προς
      Ανώνυμος 25 Σεπτεμβρίου 2012 5:49 μ.μ.

      Αξιότιμε κ. Ανώνυμε,
      ευχαριστώ για το άμεσο (μόλις σε 33΄ από την ανάρτηση) σχόλιό σας. Θα μου επιτρέψετε όμως να απαντήσω έστω και ανώνυμος!!
      Όταν εσείς και το αφεντικό σας δεν είστε σε θέση να απαντήσετε επί της ουσίας!! καταφεύγετε σε τέτοιου είδους σχόλια, που μόνο τον ΓΈΛΩΤΑ προκαλούν και να αναδείξουν περίτρανα την ποιότητα αυτών που διοικούν τον δήμο!! μας.

      *Περισσότερες πληροφορίες για το πρόσωπό μου μπορείτε να βρείτε στο βιογραφικό μου, το οποίο είναι αναρτημένο στο διαδίκτυο, σε αντίθεση με σας που κρύβεστε, μήπως πάρω και καμιά ψήφο παραπάνω.

      Προς
      Ανώνυμος 28 Σεπτεμβρίου 2012 5:44 π.μ.

      Αγαπητέ ανώνυμε η πορεία μου, αλλά και το μέλλον θα δείξει!
      Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον.

      Διαγραφή
    3. κε Johny, παρεξήγησες το σχόλιό μου. Για όσα γράφεις είμαι απόλυτα σύμφωνος και σε προτρέπω να συνεχίσεις έτσι για να σου αποδείξω ότι δεν έχω αφεντικά. Η επιφύλαξή μου είναι ακριβώς όταν θα βρεθείς σε θέση εξουσίας: βλέπε Βαρσος (κουμουνιστής δήλωνε παλιά αλλά μηδέν στο πηλίκον) ή Συνοδινού (σοσιαλίστρια του ναι σε όλα) ή Κανακάκης (τενόρος -φωνακλας- κομμουνιστής αλλά μέχρι εκεί) κλπ κλπ.
      Τα βιογραφικά δυστυχώς δεν λένε τίποτα. Να είσαι η έκπληξη; Το εύχομαι...

      Διαγραφή
  2. Addition of additional features such as examples, case study and personal experience has made the post dynamic and I truely appreciate your hard work and efforts put in by you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή