Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012

Τα εν ΔΗΜΩ....εν ΟΙΚΩ!.....αναλυτικό ρεπορτάζ της Συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ  ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Η Οικονομική Επιτροπή συνήλθε την Τρίτη 25/09/2012 στις 09.00πμ υπό την Προεδρία του  Δημάρχου κ. Χιωτάκη, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου.


Αφού διαπιστώθηκε απαρτία με παρόντα «6» τακτικά  μέλη και τον κ. Δήμαρχο, η συνεδρίαση ξεκίνησε στις 09.10πμ με (1) την επικύρωση πρακτικών: 28-08-2012 (έκτακτη), 28-08-2012 (τακτική), 04-09-2012 (έκτακτη), 04-09-2012 (τακτική) και (2) την λήψη αποφάσεων επί  «22» τακτικών θεμάτων που αναφέρονται στην πρόσκληση με Α.Π. 42089 ημερομηνίας 20/09/2012.

Στην συνεδρίαση παρευρέθηκε και ο Αντιδήμαρχος κ. Παπαδόπουλος.

Μετά την επικύρωση των πρακτικών, πάρθηκαν στη συνέχεια «εγκριτικές» αποφάσεις!.....και για  τα «22» τακτικά θέματα! Η συνεδρίαση έκλεισε στις 09.50πμ! 

Ενεργειακό Κέντρο το ξερονήσι «Σαν Τζόρτζη»!

Γράφει ο ΤΑΚΗΣ ΝΟΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
                        
Σε ενεργειακό  κέντρο - αιολικής  και  φωτοβολταϊκής  ενέργειας -  θα μεταβληθεί  το ξερονήσι  ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΒΕΛΒΙΝΑ που βρίσκεται  καταμεσής του Σαρωνικού, γνωστό  ως  «Σαν Τζόρτζη», από την  «ΤΕΡΝΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α.Ε.» και την «IWECO ΧΩΝΟΣ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.».

Το νησί  9 τετραγωνικών χιλιομέτρων κατείχαν πάντοτε οι  Υδραίοι - τελευταίος  ιδιοκτήτης  από την οικογένεια Κοτρώνη - είναι καταγραμμένο στο Υποθηκοφυλακείο Ύδρας.  Απέχει  12 μίλια  από το Σούνιο, 20  από το Σκύλλαιο  και 18 από τη Ζούρβα.


Το αιολικό πάρκο θα αποτελείται από 23 ανεμογεννήτριες συνολικής ισχύος 69 MW, οι οποίες θα τοποθετηθούν στα 9 τετραγωνικά χιλιόμετρα της βραχονησίδας του Αγίου Γεωργίου, αμέσως μετά την έκδοση των τελικών αδειών.
   
Για τη διασύνδεση του αιολικού πάρκου στον «Σαν Τζόρτζη» με το ηπειρωτικό δίκτυο ηλεκτροδότησης θα πρέπει πρώτα να κατασκευασθεί ένας υποσταθμός επί της βραχονησίδας και από εκεί να γίνει η σύνδεση με υποθαλάσσιο καλώδιο που θα φθάνει μέχρι το εργοστάσιο στον σταθμό του Λαυρίου που απέχει  12 μίλια.

Επίσης προβλέπεται να δημιουργηθούν και φωτοβολταϊκά  πάρκα. Για τη λειτουργία  των εγκαταστάσεων θα διανοιχτούν δρόμοι, κύριος 6.344 μ, εσωτερικοί 10.980 μ., θα κατασκευαστεί προβλήτα  με μέτωπο 70 μέτρων και χερσαία ζώνη 7.500 τμ.

Επειδή είναι πιθανότατο να υπάρχουν αρχαιότητες στο νησί, τις εργασίες θα επιβλέπουν η Κστ ΕΠΚΑ, η 1η ΕΒΑ, η ΕΝΜ, η Εφορία Εναλίων Αρχαιοτήτων, ενώ για τα δασικά αρμόδιο είναι το Δασαρχείο Λαυρίου.

Δείτε τη σχετική απόφαση για τα  «εντυπωσιακά» αυτά  έργα....πατώντας εδώ....

Καλλιτεχνική Σκευωρία!

Γράφει η ΤΙΝΑ ΣΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Την Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012 και ώρα 19:30 στη  ΣΤΟΑ  ΤΟΥ  ΒΙΒΛΙΟΥ  (Πεσμαζόγλου 5 και Σταδίου, Αρσάκειο Μέγαρο) οι εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ παρουσιάζουν το βιβλίο της Ευρυδίκης Τρισόν - Μιλσανή «Καλλιτεχνική Σκευωρία».


Την παρουσίαση θα κάνει ο επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών Μάνος Στεφανίδης και η συγγραφέας. 

Η ηθοποιός Τιτίκα Βλαχοπούλου θα διαβάσει αποσπάσματα  και θα παιχθούν δραματοποιημένοι διάλογοι από τους ηθοποιούς Δημήτρη Καλλιβωκά  και  Φώτη Μακρή.

Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012

Για να μετατρέψετε τη Γνώμη σας….σε Γνώση!

Για την αντιγραφή ΗΛΙΑΣ ΝΟΜΠΙΛΑΚΗΣ

Ο Ανδρέας Παπανδρέου επεδίωξε - και σε μεγάλο βαθμό κατάφερε - να δημιουργήσει μία φιλική προς το ΠΑΣΟΚ μεσαία τάξη, εσωστρεφή και εχθρική προς κάθε φιλελεύθερη και ευρωπαϊκή ιδέα. Επρόκειτο για μία τάξη που διψούσε για χρήμα, αλλά ήθελε να το αποκτήσει χωρίς κόπο και, κυρίως, όχι μέσα από μηχανισμούς της αγοράς και του οικονομικού ανταγωνισμού που συνεπάγεται η ελεύθερη οικονομία.

Έτσι, την περίοδο 1981-1985, εισρέουν στην Ελλάδα απίστευτα ποσά, δανεισμένα από ξένες τράπεζες, κυρίως ιαπωνικές, και δαπανώνται ασυστόλως στο όνομα της «καμένης γης», για να εκκολαφθεί η πασοκική εξουσία, η οποία ήταν και σαφέστατου τριτοκοσμικού χαρακτήρα.


Την προαναφερόμενη περίοδο, η Ελλάδα δανείστηκε από το εξωτερικό περί τα 50 δισ. δολάρια, παράλληλα δε εισέπραξε και άλλα 26 δισ. δολάρια από κοινοτικές επιδοτήσεις. Μέσα σε μία τετραετία, δηλαδή, η χώρα είχε δεχθεί το ισόποσο ενός έτους Ακαθάριστου Εγχωρίου Προϊόντος (ΑΕΠ). Όσο για το δημόσιο χρέος της, από 28% του ΑΕΠ το 1980, είχε εκτιναχθεί στο 47,8% στα τέλη του 1985. Είχε, δηλαδή, σχεδόν διπλασιασθεί χωρίς να γίνει στη χώρα ούτε ένα έργο! Αντιθέτως, η κατανάλωση είχε πάει στα ύψη, με αποτέλεσμα την αλματώδη άνοδο του ισοζυγίου εξωτερικών συναλλαγών, το έλλειμμα του οποίου έφθασε να αντιπροσωπεύει το 14,5% του ΑΕΠ και να είναι το υψηλότερο κατά κεφαλήν στον κόσμο!  

Ποία η διαφορά οθόνης μεταξύ iPhone 4S και iPhone 5;

Παιχνίδια Εξουσίας!

Γράφει η ΤΙΝΑ ΣΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Τα «Παιχνίδια Εξουσίας», το έργο του Kαταλανού συγγραφέα, Πέρα Ριέρα, ένα σύγχρονο πολιτικό ψυχολογικό θρίλερ για τρία πρόσωπα, με ανατροπές, πιέσεις που οδηγούν στα άκρα, σκληρό χιούμορ και κυρίως, καταιγιστικό ρυθμό, ανεβαίνει πρώτη φορά στην Ελλάδα, από την Κατερίνα Μαραγκού και τον Βίλη Ανδρέου στο θέατρο «Άλμα» Αγίου Κωνσταντίνου και Ακομινάτου 15 – 17, Ομόνοια τηλ. 210-52.20.100. Η πρεμιέρα είναι προγραμματισμένη στις 18 Οκτωβρίου 2012.


 Παραστάσεις: Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή.

Τη σκηνοθεσία υπογράφει η Νικαίτη Κοντούρη, δεκαoκτώ χρόνια μετά την πρώτη της συνάντηση με την Κατερίνα Μαραγκού στην εξαιρετική παράσταση του έργου «Τριαντάφυλλο στο στήθος». 

.......Σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή Δημοκρατία οργιάζουν οι φήμες για σεξουαλικές σχέσεις του πρωθυπουργού με ανήλικη.......Η γνωστή δημοσιογράφος  μεγάλου τηλεοπτικού σταθμού,  Σύλβια Ουτζές (Κατερίνα Μαραγκού), κρατώντας στα χέρια φωτογραφίες του πρωθυπουργού και της ανήλικης σε ερωτικές περιπτύξεις, είναι   αποφασισμένη να αποκαλύψει την αλήθεια.  

Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2012

Τα εν ΔΗΜΩ….εν ΟΙΚΩ! ……αναλυτικό ρεπορτάζ της Συνεδίασης του Δημοτικού Συμβουλίου!

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Το Δημοτικό Συμβούλιο συνήλθε την Τετάρτη 19/09/2012 στις 07.00μμ υπό την Προεδρία της κ. Α. Κορογιαννάκη στην αίθουσα «Β. Γκατσόπουλος» του Πολιτιστικού Κέντρου.


Αφού διαπιστώθηκε απαρτία η συνεδρίαση ξεκίνησε με την Επικύρωση πρακτικών των Συνεδριάσεων του Δ.Σ. στις  18/7/2012 (έκτακτη συνεδρίαση), 25/7/2012 (τακτική συνεδρίαση) και 29/8/2012 (τακτική συνεδρίαση) και συνέχισε με την λήψη αποφάσεων επί «29» τακτικών θεμάτων που αναφέρονται στην πρόσκληση  με Α.Π.15 ημερομηνίας 14/09/2012.

- Κατά την διάρκεια της ενημέρωσης του Δημοτικού Συμβουλίου ο Δήμαρχος κ. Χιωτάκη τόνισε ότι αν συνεχίσει η κατιούσα πορεία της οικονομικής ενίσχυσης των Δήμων από την Κεντρική Διοίκηση σύντομα πολλοί Δήμοι θα οδηγηθούν σε στάση πληρωμών! Για δε τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που έχουν επιφέρει αναστάτωση στην περιοχή της Νέας Ερυθραίας ξεκαθάρισε πως το πρόγραμμα είναι πιλοτικό!!...και θα υπάρξουν βελτιώσεις όπου κριθεί σκόπιμο και αναγκαίο.

Παράλληλα είπε προ ώρας δεν υπάρχει σκέψη για συνολική κυκλοφοριακή μελέτη στον ενιαίο Δήμο Κηφισιάς. Όσον αφορά, συνέχισε ο κ. Χιωτάκης, το θέμα «Αλάσκα» ο Δήμος έκανε ένσταση για το εν λόγω κτίριο / κτήμα ξεκαθαρίζοντας ότι στην καλύτερη περίπτωση και κάτω από συγκεκριμένες οικονομικές συνθήκες του Δήμου και της χώρας το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι να επισκευαστεί!

Τέλος ο κ. Χιωτάκης αναφέρθηκε στην απόπειρα ξυλοδαρμού από Δημότη στο Κεφαλάρι και μάλιστα για ασήμαντη αφορμή!

- Η συζήτηση προ ημερησίας διατάξεως ήταν «υποτονική» σύμφωνα με το κλίμα των ημερών! Τα θέματα που ουσιαστικά κυριάρχησαν ήταν.....  

Το Βραβείο Keck 2012 στο Μουσείο Ακρόπολης!

Γράφει η ΤΙΝΑ ΣΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Το Μουσείο Ακρόπολης βραβεύθηκε την Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012 από το International Institute for Conservation (IIC) στην Βιέννη, με το Keck Award 2012. Το βραβείο αφορά στο πρόγραμμα του Μουσείου για την συντήρηση και αποκατάσταση των Καρυατίδων της νότιας πρόστασης του Ερεχθείου, με χρήση τεχνολογίας λέιζερ.

Το Βραβείο Keck υιοθετήθηκε από το IIC το 1994, έπειτα από πρωτοβουλία του ζεύγους Sheldon και Caroline Keck, πρωτοπόρων στη συντήρηση έργων τέχνης και απονέμεται κάθε δύο χρόνια, «στο άτομο ή την ομάδα που έχει συμβάλλει κατά τον μέγιστο δυνατό τρόπο στην προώθηση της κατανόησης και εκτίμησης των επιτευγμάτων του έργου της συντήρησης». 
Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης απονομής έγκειται στην επιτυχία του Μουσείου Ακρόπολης να φέρει τους επισκέπτες σε άμεση επαφή με διαδικασίες που έως τώρα γίνονταν σε απροσπέλαστα εργαστήρια. Από τον Δεκέμβριο του 2010, περισσότεροι από 2 εκατομμύρια επισκέπτες παρακολούθησαν τις εργασίες των συντηρητών, συμμετέχοντας έτσι σε μία ιστορικής σημασίας μουσειακή διαδικασία. 
Η τεχνική λέιζερ που εφαρμόζεται είναι πρωτοποριακή και έχει αναπτυχθεί για τον συγκεκριμένο σκοπό από το Μουσείο Ακρόπολης και το Ινστιτούτο Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας Κρήτης (ΙΗΔΛ - ΙΤΕ).
Η ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα επιτρέπει την απομόνωση ενός αγάλματος και τα ειδικά προστατευτικά πετάσματα που την περικλείουν εμποδίζουν την ακτινοβολία να βλάψει τους επισκέπτες, οι οποίοι παρακολουθούν σε οθόνη την εργασία της συντήρησης.

Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

Τα εν ΔΗΜΩ......εν ΟΙΚΩ!....της συνεδρίασης του Τοπικού Συμβουλίου Εκάλης.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Το Τοπικό Συμβούλιο Κηφισιάς συνήλθε την Πέμπτη 13/09/2012 στις 06.00μμ υπό την Προεδρία του κ. Δ. Γονέου στο Δημοτικό Κατάστημα Εκάλης.

Αφού διαπιστώθηκε απαρτία η συνεδρίαση ξεκίνησε με την λήψη αποφάσεων επί  «3» προ ημερησίας και «3» τακτικών θεμάτων που αναφέρονται στην πρόσκληση ημερομηνίας 07/09/2012.
Παρευρέθηκαν η κ. Α. Συνοδινού της παράταξης «Πόλη Φως» και ο κ. Χρ. Μαντάς Αναπληρωματικός Δημοτικός Σύμβουλος Εκάλης. 

Εναλλακτική Ημερίδα…..με ελεύθερη είσοδο!

Γράφει η ΤΙΝΑ ΣΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Την Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012 από τις 13.00 - 22.00 στον Πολυχώρο  Δημιουργικών, Εναλλακτικών και Πολεμικών Τεχνών «Σμάρω Στεφανίδου - Λήδα Shantala», Τριπόλεως 35Α και Ευβοίας,  Κ. Χαλάνδρι (στάση μετρό «Χολαργός») τηλ. 210-6717529, πραγματοποιείται η 10η Εναλλακτική Ημερίδα εκτόνωσης, δύναμης κι ανάτασης, με είσοδο ελεύθερη.


Χορός, γυμναστική, διαλογισμός, ευεξία! Ανακαλύψτε εμπειρίες πρωτόγνωρες για έναν καινούργιο εαυτό. Ασκηθείτε και αποκτείστε αξιοζήλευτη ευκινησία αλλά και  ψυχική γαλήνη με γιόγκα. 

Τονωθείτε με Πιλάτες. Απελευθερώσετε τα συναισθήματα και την εκφραστικότητά σας με τη χοροθεραπεία. Διώξτε το άγχος και την κατάθλιψη, χορέψτε σε μελωδίες οριεντάλ, αλλά και στους εκτονωτικούς ρυθμούς των αφρικάνικων κρουστών.


Ανακαλύψτε τη μοναδική γοητεία του ινδικού κλασικού χορού Bharata Natyam. Αιωρηθείτε κρεμασμένοι από την οροφή με τον εναέριο ακροβατικό χορό, αφεθείτε στο ρυθμό του αργεντίνικου tango.

Συνδυάστε διαλογισμό με αυτοάμυνα σε μια από τις πολεμικές τέχνες της Ανατολής, ή αδράξτε το βασιλιά των όπλων, το σπαθί του ενάμιση χεριού, στη Μεσαιωνική και Αναγεννησιακή Σπαθασκία. Και τέλος  Ασκήσεις γέλιου, από την…..Ομάδα γέλιου.


Η κόρη της αξέχαστης Σμάρως Στεφανίδου Λήδα Shantala, μας μεταφέρει  τις πολύχρονες εμπειρίες της, πάνω στη ρεφλεξολογία, τα θεραπευτικά και όχι μόνο μασάζ.

Λέει η ίδια: «Το Shantom είναι η συμπύκνωση της ίδιας μου της ζωής, το απαύγασμα όλων μου των εμπειριών, από τις σπουδές, τη δουλειά και τα ταξίδια που έκανα, αναζητώντας το μυστικό της ζωής και του εαυτού μου. Όλα όσαείδα, έζησα, κατανόησα, αγάπησα, εκείνα που με βοήθησαν να προχωρήσω και να εξελιχθώ,  να κατανοήσω τον κόσμο και τον εαυτό μου, μου γέννησαν την ανάγκη να τα «μεταγγίσω» και στους άλλους». 

Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012

Αποκομιδή κηπαίων!

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΣΙΟΜΠΑΝΗΣ

Αξιότιμε κ. Ξυπολυτά,

Στις 18/07/2012 κατέθεσα στη διεύθυνση καθαριότητας του δήμου μας, της  οποίας προΐσταστε,  την παρακάτω αίτηση:

Αίτηση: του Καρατσιομπάνη Ιωάννη
Σωκράτους 26
14561 Κηφισιά

Αρ. Πρωτ.:34297
18.07.2012 

Προς: ΔΗΜΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ

Κύριε Αντιδήμαρχε Καθαριότητας,  

Με το παρόν έγγραφο σας ζητώ να μου απαντήσετε εγγράφως εντός της προβλεπόμενης από το νόμο προθεσμίας στα παρακάτω ερωτήματα υπόψη της απόφασης Δ.Σ. Κηφισιάς 13/2008 (Τοπική Κανονιστική Απόφαση για την Καθαριότητα στο Δήμο Κηφισιάς), ιδιαίτερα δε του αρ.5.6. αυτής:

- Είναι υποχρέωση της υπηρεσίας καθαριότητας του δήμου Κηφισιάς η αποκομιδή κηπαίων απορριμμάτων;

- Τηρείται το δημοσιευμένο πρόγραμμα αποκομιδής κηπαίων απορριμμάτων στην Κηφισιά;

- Για ποιους λόγους η Κηφισιά βρίθει κηπαίων απορριμμάτων που δεν αποκομίζονται εδώ και δύο τουλάχιστον εβδομάδες; 


Παρακαλώ να μου γνωστοποιήσετε εγγράφως και αιτιολογημένα τις απαντήσεις σας επί των παραπάνω ερωτημάτων μου, και να ενεργήσετε χωρίς άλλη χρονοτριβή τον καθαρισμό της Κηφισιάς αποκομίζοντας τα κηπαία απορρίμματα. 


Η μη αποκομιδή τους υπό τις παρούσες κλιματολογικές συνθήκες επιφέρει κίνδυνο πυρκαγιάς και κατ’ επέκταση συνιστά ως πράξη ή παράλειψη πράξης σοβαρό κίνδυνο για την υγεία και τις περιουσίες των δημοτών.    

Δημοψήφισμα για τους μετανάστες στην Ελβετία!

Γράφει ο  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
 
Άλλο ένα δημοψήφισμα θα διεξαχθεί στην Ελβετία, στις 28 Νοεμβρίου 2012, τη φορά αυτή για να αποφασίσει  ο λαός για το αν θα πρέπει να αποστέλλονται πίσω στις χώρες καταγωγής τους οι μετανάστες που κατοικούν  στην Ελβετία και δεν συμμορφώνονται με τους νόμους της χώρας.

Το κόμμα SVP, που στο προηγούμενο δημοψήφισμα που έγινε το Νοέμβριο του 2009 ήταν αντίθετο στο χτίσιμο μιναρέδων στην Ελβετία, τώρα, για να υποστηρίξει τη θέση του, που είναι υπέρ της  απέλασης εκείνων των μεταναστών που παραβιάζουν τους νόμους της Ελβετίας, κυκλοφόρησε δυο αφίσες:

Η μία δείχνει τέσσερις γυμνές κοπέλες σαν τα κρύα νερά να μπαίνουν στη λίμνη της Ζυρίχης!

και η άλλη, μερικές μουσουλμάνες που έχουν μπει με τα ρούχα τους σε κάποια χαβούζα στην Τουρκία!


 Η φωτογραφία με τις τουρκάλες στη χαβούζα συνοδεύεται από σχετική λεζάντα:

«Σε περίπτωση που πεις ΝΑΙ στο δημοψήφισμα, μια τέτοια φωτογραφία θα τραβηχτεί στη λίμνη της Ζυρίχης το 2030! Για σκέψου καλά και αποφάσισε ανάλογα»......

Bazaar Έργων Τέχνης!

Γράφει η ΤΙΝΑ ΣΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Η Δημότης Κηφισιάς κ. Αγγελική Ραυτοπούλου προσφέρει σειρά πινάκων - έργα των κ.κ. Θεοδωρίδη, Τζωρτζίνας, Καρά, Θαλασινού, Παπανελόπουλου κ.α. έως  τις 31 Οκτωβρίου 2012, σε δελεαστικές τιμές, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στο 6977 009489.

Μερικά από τα προς διάθεση έργα είναι:

Το περιστέρι του Καρά.

Το άλογο του Θεοδωρίδη.

Ο επιχειρηματίας του Παπανελόπουλου.

Η βάρκα σε παραλία του Θεοδωρίδη.

Για περισσότερα μπορείτε να επικοινωνήσετε με την….

κ. Αγγελική Ραυτοπούλου 
Τηλ. 210 - 8073877
Κιν.  6977 - 009489

Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2012

Τα εν ΔΗΜΩ......εν ΟΙΚΩ!....της συνεδρίασης του Κοινοτικού Συμβουλίου Νέας Ερυθραίας.


Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Το Κοινοτικό Συμβούλιο Νέας Ερυθραίας συνήλθε την Τετάρτη 17/09/2012 στις 08.00μμ υπό την Προεδρία του κ. Α. Ξενάκη στην αίθουσα του κτιρίου της Σπύρου Λούη και Πίττα.


Αφού διαπιστώθηκε απαρτία η συνεδρίαση ξεκίνησε με την λήψη αποφάσεων επί  «6» τακτικών θεμάτων που αναφέρονται στην πρόσκληση με Α.Π. 41112 ημερομηνίας 13/09/2012.

Υπήρξε συζήτηση (προβληματισμός) προ ημερησίας για το εάν πρέπει να δίνονται άδειες λειτουργίας μουσικών οργάνων για ένα έτος ή αορίστου όπως γίνεται αντίστοιχα στο Κοινοτικό Συμβούλιο Κηφισιάς, διότι οι καταστηματάρχες πριν την χορήγηση άδειας λειτουργίας μουσικών οργάνων έχουν ήδη πληρώσει παράβολο στο Δήμο για ένα έτος ή παραπάνω και επικρατεί γενικότερα μια σύγχυση για το τι μέλλει γενέσθαι με την μουσική γενικότερα και με τους κανονισμούς που δεν τηρούνται! 

Εγκώμιο μιας Μεταμόρφωσης!

Γράφει η ΤΙΝΑ ΣΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Από τις 26 Σεπτεμβρίου έως τις 7 Οκτωβρίου 2012 στο υπόγειο γκαράζ του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης, θα παρουσιάζεται το έργο  «lautréamont - maldoror: Εγκώμιο μιας Μεταμόρφωσης», μια παραγωγή της  Bijoux de Kant βασισμένη στα «6 Άσματα του Μαλντορόρ» του Κόμη του Λωτρεαμόν.


Παραστάσεις: Τετάρτη έως Κυριακή στις 21.30 
Είσοδος: 10 €
Παραγωγή: Bijoux de Kant
Μετάφραση: Στρατής Πασχάλης
Σκηνοθεσία - Σκηνογραφία: Γιάννης Σκουρλέτης
Μουσική: Κώστας Δαλακούρας
Προσαρμογή Κειμένου - Δραματουργία: Γιώργος Λαγουρός
Ερμηνεία: Κρις Ραντάνοφ

Ο Κόμης του Λωτρεαμόν αποτελεί μια από τις σκοτεινότερες και σπουδαιότερες φιγούρες της παγκόσμιας λογοτεχνίας. Γεννημένος το 1846 στην Ουρουγουάη από πλούσια οικογένεια Γάλλων, ο  Ιζιντόρ Ντυκάς - όπως ήταν το πραγματικό του όνομα -  κατάφερε μόλις στα 24 του, να ολοκληρώσει τα «Άσματα του Μαλντορόρ» και να πεθάνει.  

Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2012

Η σκέψη και οι προβληματισμοί ποτέ δεν έβλαψαν!

Γράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΡΑΦΩΝΙΤΗΣ

Η οικονομική κρίση της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης, του ανεπτυγμένου κόσμου, η κρίση που αποκαλούμε σε ένα βαθμό καθ' υπέρβαση, παγκόσμια, χρειάστηκε αφορμές ή έστω μια σημαντική αφορμή για να εκδηλωθεί αλλά προς τούτο απαιτούντο βασικές αιτίες οι οποίες αθροίστηκαν κατά το παρελθόν ώστε επί του εδάφους αυτών η αφορμή αυτή να λειτουργήσει ως η ακμή που διαρρηγνύει το παραφουσκωμένο μπαλόνι.


Το παμμέγιστο συγκεντρωθέν από δεκαετίες και αιώνες κεφάλαιο στη Δύση, απελευθερωμένο σήμερα περισσότερο κάθε άλλης εποχής, στα πλαίσια της Παγκοσμιοποίησης μετακόμισε και επενδύθηκε αλλού, παρασύροντας και την πολύτιμη τεχνογνωσία παραγωγής, σε προσφορότερους για την κερδοσκοπία παραδείσους. Η Κίνα, η Ινδία κτλ απορρόφησαν έτσι την ικμάδα (κεφάλαια και γνώση) της ευημερούσας Δύσης και μετετράπησαν αυτές στο νέο κέντρο του σύγχρονου κόσμου.

Το κεφάλαιο που «δεν έχει πατρίδα» και ελκύεται πάντοτε από το προσδοκώμενο κέρδος μετατοπίστηκε στο έφορο έδαφος της Άπω Ανατολής όπου «λίπασμα» δεν απαιτείται και η «δίψα» του να καλλιεργηθεί διαπιστώνεται απεριόριστη. Έτσι ότι αφαιρέθηκε από το Βορειοδυτικό ανεπτυγμένο τμήμα του πλανήτη ισόποσα προσετέθη στην Ινδοκινεζική περιοχή που διαθέτει απεριόριστη απορροφητικότητα επενδύσεων και ανάπτυξης. 

Άλογα και Αναβάτες 2000-2012!

Γράφει η ΤΙΝΑ ΣΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Το Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. και Μ. Θεοχαράκη παρουσιάζει τη νέα δουλειά του διακεκριμένου γλύπτη και Ακαδημαϊκού, Γιάννη Παρμακέλη,  «Άλογα και Αναβάτες 2000-2012», που θα εγκαινιαστεί από τον Υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου  2012 στις  20:00.

Γιάννης Παρμακέλης.


Η πρόσφατη δουλειά του περιλαμβάνει 60 περίπου γλυπτά, επιτοίχια και σχέδια, από το 2000 έως το 2012, με έμφαση στη γεωμετρική τους απόδοση.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, ο επιμελητής της έκθεσης  Τάκης Μαυρωτάς: «Ο Παρμακέλης στην τωρινή του δουλειά εγκαταλείπει την πλαστική των χάλκινων γλυπτών που τόσο καλά γνωρίζει από τη σπουδή των αριστουργημάτων της χαλκοπλαστικής των κλασικών χρόνων,  και  συνεχίζει μ’ ένα διαφορετικό πλαστικό λεξιλόγιο που έχει κατακτήσει  από το 1985, να διερευνά την άλλη όψη του πραγματικού.


Πρόκειται, όπως ο ίδιος  τονίζει, για μία έκφραση που συνδυάζει γλυπτική και χρώμα. «Πιστεύω ότι η γλυπτική έχει χρώμα, όχι με την έννοια της επιχρωμάτισης ενός γλυπτού, αλλά με τον τρόπο που επεξεργάζεται και βλέπει ο γλύπτης τα υλικά του. Άχρωμα είναι τα ερασιτεχνικά έργα. Το έργο ενός γλύπτη ακόμα και αν είναι άσπρο έχει μέσα του χρώμα».