Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Ασφαλτόστρωση της οδού Καλυφτάκη από 12/02 έως 15/02/2011!

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΤΣΙΟΜΠΑΝΗΣ

Η οδός Καλυφτάκη συνδέει την οδό Γ. Λύρα με τον κόμβο της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας εξ’ ου και το όνομα κόμβος Καλυφτάκη.
  

Πρόκειται για έναν στενό δρόμο με πολύ κυκλοφορία που καθίσταται επικίνδυνος λόγω της κυκλοφορίας βαριών οχημάτων που μεταφέρουν εμπορεύματα από τις παρακείμενες βιοτεχνίες. 

Επικίνδυνος είναι και λόγω της κακής, με πολλά μπαλώματα,  οδόστρωσης αλλά και ολισθηρός λόγω της παλαιότητας του οδοστρώματός του.

Ίσως να είναι ο χειρότερος δρόμος σε όλο τον δήμο Κηφισιάς, τουλάχιστον από αυτούς που είναι  ζωτικής σημασίας για την κυκλοφορία!


Φάση πρώτη: Επίβλεψη και προβολή  του έργου 

Αυτός ο  δρόμος ασφαλτοστρώθηκε  υπό την επίβλεψη του δημάρχου μας, σύμφωνα με δικές του δηλώσεις στον τοπικό και όχι μόνο τύπο. Αν πληκτρολογήσετε στις μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου  «έργα οδός Καλυφτάκη» θα  βρείτε πάνω από δέκα καταγραφές σε διάφορες εφημερίδες και ιστοσελίδες.

Αναπαράγουμε κάποιες από αυτές...... 

«Με πυρετώδεις ρυθμούς εργάζονται τα συνεργεία του Δήμου Κηφισιάς προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες αποκατάστασης του οδοστρώματος και να δοθεί στην κυκλοφορία στις 7:00 το πρωί της Τρίτης 15 Φεβρουαρίου 2011 η οδός Καλυφτάκη.

Τροχονόμοι και δημοτικοί αστυνομικοί από το περασμένο Σάββατο που ξεκίνησαν τα έργα, βρίσκονται στις διασταυρώσεις της οδού Καλυφτάκη με την Γεωργίου Λύρα αλλά και με την Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας για να διευκολύνουν τους οδηγούς.


Ο Δήμαρχος Κηφισιάς, Νίκος Γ. Χιωτάκης ο οποίος παρακολουθεί από κοντά τις εργασίες δήλωσε «τα συνεργεία της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου συνεχίζουν την ασφαλτόστρωση δρόμων παρέχοντας στους δημότες αλλά και σε όσους διέρχονται από την Κηφισιά ένα ασφαλές και ομαλό οδικό δίκτυο»......

σύμφωνα με http://www.naftemporiki.gr/audionews/listenstory.asp?id=1933748

«Αύριο το πρωί αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία η οδός Καλυφτάκη στην Κηφισιά, όπου τις τελευταίες ημέρες πραγματοποιούνται εργασίες αποκατάστασης του οδοστρώματος....».


Συμπέρασμα:  Tο γραφείο τύπου του δημάρχου μας λειτουργεί πολύ καλά για την προβολή του ιδίου!

Φάση δεύτερη: Λάθος εντυπώσεις

Σας δημιουργήθηκε όμως η εντύπωση ότι ασφαλτοστρώθηκε ολόκληρη η οδός Καλυφτάκη, από την  οδό Γ. Λύρα έως  τον κόμβο της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας απόσταση 950 μέτρων σύμφωνα με http://www.ploigos.gr/

Λάθος εντύπωση! Ασφαλτοστρώθηκε μόνο το τμήμα από την οδό Γ. Λύρα έως την οδό Μάτσα μόλις 251 μέτρα και πάλι σύμφωνα με http://www.ploigos.gr/

Φάση Τρίτη: Χρονική διάρκεια  αντοχής του έργου

Η ασφαλτόστρωση άρχισε να εμφανίζει τριχοειδή ανοίγματα, διαστολές, αυλακώσεις και ρωγμές πάνω από τα φρεάτια των αποχετευτικών αγωγών ήδη από τον Αύγουστο μήνα του ιδίου έτους (2011) δηλαδή μέσα σε έξι μήνες.

Είναι αδιανόητο ένας δρόμος, μέσα σε έξι μήνες από την ολοκλήρωση της  ασφαλτόστρωσής του να εμφανίσει τέτοιες φθορές και κακοτεχνίες.

Σήμερα μετά από ένα χρόνο και κάτι, μέρη της ασφάλτου μάς αποχαιρέτησαν, δημιουργήθηκαν λακκούβες  και έχουμε τα πρώτα μπαλώματα.

Φάση Τέταρτη: και πάλι από την αρχή…….

Στις 06/04/2012 εργασίες αποκατάστασης του πολυδιαφημισμένου έργου στη συμβολή των οδών Καλυφτάκη και Μάτσα.....http://ekalipress.blogspot.com/2012/04/blog-post.html

Όσοι συμπολίτες μας χρησιμοποιούν την οδό Καλυφτάκη δεν νομίζω ότι αισθάνονται πλέον τη διαφορά του ασφαλτοστρωμένου τμήματος από  το παλιό.

Και τώρα κ. Δήμαρχε τι;

Σας μεταφέρω λοιπόν την αγανάκτηση των δημοτών για την κακή κατάσταση των δρόμων του Δήμου μας αλλά και για τη δική σας αναποτελεσματικότητα. Κυρίως όμως μιλάνε για πεταμένα λεφτά μέσα στην κρίση και χαμένες εργατοώρες.

Κι αυτό είναι που τους πειράζει ακόμη περισσότερο. Όλη  η προσπάθεια, τα υλικά και η εργασία  «για ένα πουκάμισο αδειανό, για μιαν Ελένη», για να μην υπάρξει στο τέλος κανένα αποτέλεσμα. Μόνον προχειρότητες και εντυπώσεις.

Και τώρα κ. Δήμαρχε σας ερωτώ....


- Τα νερά που εμφανίζονται κάθε βράδυ και μετατρέπουν τον δρόμο σε χείμαρρο από πού  έρχονται;


- Γιατί o συγκεκριμένος ασφαλτοστρωμένος δρόμος που παραδόθηκε στην κυκλοφορία παρουσιάζει τόσες ελλείψεις και κακοτεχνίες;

   
- Πότε και με ποιον τρόπο διενεργήθηκαν οι έλεγχοι καταλληλότητας καθώς και η συμμόρφωση του εργολάβου Δημάρχου μας σύμφωνα με τις προδιαγραφές  του Οδηγού Επίβλεψης Μελετών και Κατασκευών (ΟΕΜΚ)  520.1. ΟΔΟΣΤΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΤΙΚΑ (βλ. ΓΤΣΥ Άρθρα 520, 540);

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου