Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Παρακολούθηση....της Τακτικής Συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής με Α.Π. 11376!

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ  ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Η Οικονομική Επιτροπή συνήλθε χθες Τρίτη 29/03/2011 στις 09.00πμ υπό την Προεδρία του κ. Χιωτάκη στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου.

Αφού διαπιστώθηκε απαρτία με παρόντα 7 τακτικά μέλη και 1 αναπληρωματικό μέλος η συνεδρίαση ξεκίνησε με την λήψη αποφάσεων επί «11» θεμάτων που αναφέρονται στην πρόσκληση ημερομηνίας 24/03/2011 πηγή....

Προτού παρθούν «εγκριτικές» αποφάσεις και για τα «11» θέματα .....χωρίς ουσιαστικές διαφωνίες!......ο κ. Χιωτάκης (1) παρουσίασε εκτάκτως ένα θέμα που αφορά «Τον  καθορισμό ενιαίων κριτηρίων επιβολής  Ανταποδοτικών Τελών» οι οποίοι έπρεπε πρώτα να εγκριθούν από την Οικονομική Επιτροπή  και ύστερα από το Δημοτικό Συμβούλιο και (2)  ζήτησε την άμεση έγκρισή τους.......η οποία έγινε ομόφωνα αποδεκτή!

Σημειώνω χαρακτηριστικά.....

Θέμα 1. Ο κ. Χιωτάκης αναφέρθηκε στην σύνταξη  «κλειστής» λίστας απόρων για το βοήθημα του Πάσχα 2011!...... από ομάδα Κοινωνικών Λειτουργών  με συγκεκριμένο όριο που ανέχεται σε 125.000,00 ευρώ και ζήτησε την έγκριση της! Η έγκριση της έγινε ομόφωνα αποδεκτή αλλά με την εισήγηση όπως η λίστα αυτή αφορά μόνο κατοίκους της Κηφισιάς!

Θέμα 4. Για την  υποχρέωση του  πρώην Δήμου Νέας Ερυθραίας να καταβάλλει στους εφεσίβλητους Αναστασία Χαραλαμπίδου κτλ......σχολικούς φύλακες για την εργασιακή τους απασχόληση από το 2004 – 2006!....το συνολικό ποσό των 40.139,00 ευρώ με το νόμιμο τόκο από την επίδοση της αγωγής, ο κ. Χιωτάκης εισηγήθηκε κατά αρχήν αποδοχή αλλά με συμβιβασμό αποπληρωμής με δόσεις και χωρίς τόκο.....ειδάλλως θα γίνει προσφυγή! Η εισήγηση έγινε ομόφωνα αποδεκτή!

Ακολούθως εγκρίθηκαν «5» υποβολές εισηγήσεων διαφόρων Δικηγόρων περί άσκησης περαιτέρω ένδικων μέσων  και «4» αναθέσεις σε Δικηγόρους να παραστούν ενώπιον Δικαστηρίων!

Ο κ. Σκορδίλης παρατήρησε ότι τα ποσά που δαπανά ο Δήμος για τα ανωτέρω θέματα είναι μεγάλα και διερωτήθηκε κατά πόσον θα έπρεπε να γίνεται αυτοψία από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου και αμέσως μετά παρέμβαση στο υπεύθυνο φορέα π.χ. ΕΥΔΑΠ, ΟΤΕ κτλ. για να αναλάβουν τις ευθύνες τους!

Ο κ. Κανακάκης εισηγήθηκε να υπάρχει «υπεύθυνος» του Δήμου ο οποίος να παρακολουθεί τα εν λόγω έργα και να κάνει τις σχετικές αναφορές! Η εισήγηση έγινε ομόφωνα αποδεκτή!

Ο κ. Κανακάκης ακολούθως ερώτησε τον κ. Χιωτάκη γιατί να μην καθιερωθεί «εργολαβική» ανάληψη (αναθέσεων) διαφόρων μικρό-υποθέσεων του Δήμου ανά μήνα ή ανά έτος με  Δικηγόρο ο οποίος να  έχει «προκαθορισμένη» και οικονομικότερη αμοιβή; Ο κ. Χιωτάκης απήντησε ότι δεν γίνεται!

Εάν κ. Δήμαρχε  είχατε  επιφυλαχθεί να απαντήσετε στην ερώτηση του  κ. Κανακάκη για να σας δοθεί χρόνος να  ενημερωθείτε  κατά  πόσον  υπάρχουν σχετικά «συμφωνητικά»............τα οποία παρεμπιπτόντως ονομάζονται  «εργολαβικά δίκης»!................τότε η απάντησή σας θα ήταν εντελώς διαφορετική!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου