Γράφει η ΤΙΝΑ ΣΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
Η Nespresso, παγκόσμιος πρωτοπόρος και ηγετική εταιρεία στην αγορά μερίδων καφέ υψηλής ποιότητας, εγκαινίασε την τρίτη το Nespresso Boutique στην Ελλάδα, σε μία από τις πιο αριστοκρατικές οικιστικές και εμπορικές περιοχές στην Κηφισιά, στην οδό Λεβίδου 11.
Άποψη του καταστήματος Nespresso Boutique.
Ο Αντώνης Αυγερόπουλος, Γενικός Διευθυντής Nespresso Hellas, καλωσόρισε, σε μία ιδιαίτερη εκδήλωση που επιμελήθηκε η Weber Shandwick, προσωπικότητες από τον επιχειρηματικό αλλά και καλλιτεχνικό κόσμο. Ανάμεσα τους η Ζέτα Μακρυπούλια, ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, η Νάντια Μπουλέ, ο Σάββας Πούμπουρας, ο Παύλος Σταματόπουλος καθώς και πολλοί εκπρόσωποι του δημοσιογραφικού κόσμου, όπως ο Ντίνος Σιωμόπουλος, ο Γιώργος Καραμέρος, κλπ. Το παρόν έδωσαν τα υψηλόβαθμα στελέχη της Nestle Ελλάς, ανάμεσά τους και ο κ. Laurent Dereux, Διευθύνων Σύμβουλος Nestle Ελλάς.
Στέφανος Λοϊζος, Ζέτα Μακρυπούλια, Κλαίρη Χαρόγιαννη,
Αντώνης Αυγερόπουλος - γεν. δ/ντής Nespresso.
Αντώνης Αυγερόπουλος - γεν. δ/ντής Nespresso.
Θέλοντας να αποδείξει τη δέσμευσή της στην τέχνη του καφέ, η Nespresso προσκάλεσε τον κόσμο σε μια περιήγηση στην αισθητική και τις Τέχνες με πλανόδιους καλλιτέχνες. Μουσικοί, χορευτές, ζωγράφοι, μίμοι, δημιούργησαν ένα πρωτοποριακό θέαμα για τους προσκεκλημένους.
Η λαμπερή βραδιά συνεχίστηκε με cocktail party κι espresso με martini, μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες , με τον Χριστόφορο Πέσκια να δημιουργεί εδέσματα για εκλεπτυσμένους ουρανίσκους, ενώ δεν έλειψαν οι ευχάριστες εκπλήξεις όπως η live μουσική από το μουσικό συγκρότημα Fortissimo.
Θεώνη και Κωνσταντίνος Βαφειάς.
Αναμφίβολα, με τα εγκαίνια της νέας Boutique, η Nespresso απέδειξε περίτρανα ότι μπορεί να ενορχηστρώνει τις αισθήσεις μας σε μια συμφωνία με κυρίαρχη νότα τον καφέ της. Η φιλοσοφία της Nespresso στηρίζεται στη μοναδική Τριλογία Nespresso – τον ασυναγώνιστο συνδυασμό ενός εξαιρετικού καφέ, των έξυπνων και μοντέρνων μηχανών καφέ και της προσωποποιημένης εξυπηρέτησης πελατών.
Με έδρα στο Paudex της Ελβετίας και με περισσότερους από 4.500 υπαλλήλους, η Nestle Nespresso S.A. δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 50 χώρες, διατηρώντας απευθείας επαφή με τους πελάτες της, ενώ στο τέλος του 2010 διέθετε ένα παγκόσμιο δίκτυο λιανικής με περισσότερα από 200 αποκλειστικά καταστήματα σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο.
Για τέταρτη χρονιά, αναγνωρίστηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα του Ομίλου Nestle, και μια από τις "μάρκες των δισεκατομμυρίων"!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου