Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Παρακολούθηση........της Τακτικής Συνεδρίασης του Δ.Σ. με Α.Π.18 !

Γράφει ο ΗΛΙΑΣ ΝΟΜΠΙΛΑΚΗΣ

Το Δημοτικό Συμβούλιο συνήλθε την Πέμπτη 30/06/2011 στις 07.00μμ υπό την Προεδρία της κ. Άννας Κορογιαννάκη στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου.


Αφού διαπιστώθηκε απαρτία η συνεδρίαση ξεκίνησε με την λήψη αποφάσεων επί «33» τακτικών θεμάτων που αναφέρονται στην πρόσκληση ημερομηνίας 27/06/2011.

Αξιέπαινη προσπάθεια έκανε το Προεδρείο του Δ.Σ. για να περιοριστεί η απώλεια χρόνου  κατά την διάρκεια ερωτήσεων, στα προ ημερησίας διατάξεως θέματα, η οποία και απέδωσε σε ικανοποιητικό ποσοστό χωρίς βέβαια να εκλείψει και η περίπτωση που κάποιοι Δημοτικοί Σύμβουλοι αντί ερωτήσεων να διατυπώνουν θέσεις!

Από τον εκτενή πάλι κατάλογο των «33» θεμάτων (9 θέματα στα κυκλοφοριακά), θέλουμε να επισημάνουμε τα ακόλουθα :

- Την ψήφιση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας Δήμου Κηφισιάς μέσα στην προθεσμία του Καλλικράτη (30/06/011). Πρόκειται για σημαντικό κείμενο μεγάλης εκτάσεως που θα επηρεάσει  την λειτουργία του Δήμου και το οποίο προφανώς δεν είναι δυνατόν να σχολιαστεί σήμερα. Πρέπει να επισημανθεί πάντως η καλή προσπάθεια της κ. Αικ. Μουστάκη να διατυπώσει κάποιες απόψεις για την ανάγκη κάποιων διορθώσεων στα πολεοδομικά, οι οποίες αμφισβητήθηκαν από Δημοτικούς Σύμβουλους με επικεφαλής τον κ. Τηλ. Τσιλιγκίρη, οι οποίοι επέμεναν να ψηφιστεί ως έχει!

- Το 10ο  θέμα (Επί της υπ’ αριθμό 10/2011 απόφασης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, «Περί Κανονιστικής Πράξης για θέματα κυκλοφορικών ρυθμίσεων») που ψηφίστηκε με κάποιες παρατηρήσεις.

- Το 11ο  θέμα (Επί της υπ’ αριθμό 17/2011 απόφασης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, για τον καθορισμό θέσεων Λαϊκής Αγοράς στη Δημοτική Κοινότητα της Νέας Ερυθραίας) και το 3ο θέμα (Χορήγηση άδειας και ορισμός θέσεων μικροπωλητών εμποροπανήγυρης (κατά τον εορτασμό της Αγ. Κυριακής στις 5,6 και 7 Ιουλίου) στη Δημοτική Ενότητα Κηφισιάς…..με την διαδικασία της δημόσιας κλήρωσης! που επιβεβαίωσαν την θέση που είχαμε διατυπώσει σε προηγούμενο κείμενο μας, δηλαδή «ότι υπάρχουν περιθώρια αποσυμφόρησης των θεμάτων του Δ.Σ.» αν αποφασιστεί η χορήγηση αρμοδιοτήτων στις δύο μόνιμες επιτροπές (Οικονομική και Ποιότητας Ζωής) χωρίς να μειωθεί η διαφάνεια των ενεργειών.

Ήταν αλήθεια αναγκαίο να απασχοληθεί το Δ.Σ. με το στήσιμο κάλπης για να βγει δια κληρώσεως 93 θέσεων η θέση που θα πάει ο κάθε μικροπωλητής σε ένα πανηγύρι;

- Το 6ο  θέμα (Εξωδικαστικός συμβιβασμός στη, με αριθμό 20209/2011, διαταγή του Πρωτοδικείου Αθηνών που αφορά απαίτηση του κ. Βασιλείου Παρλάντζα για κεφάλαιο 145.705,48€) το οποίο ψηφίστηκε αλλά υπήρξε έντονος προβληματισμός για το τι θα γίνει εάν και άλλοι που έχουν σοβαρές απαιτήσεις από τον Δήμο προβούν στην έκδοση διαταγής!
Από πολλούς διατυπώθηκε η άποψη ότι είναι προτιμότερο να γίνεται μερική εξόφληση «σε όλους» μέσα στις δυνατότητες του Δήμου παρά μόνο σε ένα!

- Την συζήτηση 12ου θέματος (Επί αιτήματος έγκριση επαγγελματικής χρήσης εργαστήριο χαμηλής όχλησης – εργαστηρίου επισκευής ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών) στο ισόγειο κτιρίου επί της οδού Αμαλιάδος 7, Αδάμες.) και του 14ου θέματος (Επί ακυρώσεως της υπ’ αρ. 147/2010 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου που αφορά το αίτημα για συνέχιση χρήσης και λειτουργίας του συνεργείου αυτοκινήτων επί της οδού Πάρνωνος 2, στην Κηφισιά). Το πρώτο αναβλήθηκε για να παρασχεθεί «ευχέρεια διαβούλευσης με την τοπική κοινωνία», όπως προβλέπει η Απόφαση του Δ.Σ. 258/2009, ενώ το δεύτερο ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία μετά από μεγάλη συζήτηση και έντονο προβληματισμό Δ.Σ. για το τι τελικά προβλέπεται και ισχύει για τις προϋπάρχουσες χρήσεις.

Πράγματι το θέμα των προϋπαρχουσών χρήσεων ταλαιπωρεί επί μακρόν τον Δήμο μας, τις τοπικές κοινωνίες και τους άμεσα ενδιαφερόμενους, χωρίς δυστυχώς μέχρι σήμερα να έχει εξεταστεί και να έχει διαμορφωθεί μια θέση που να διασφαλίζει την αντιμετώπιση αυτών των θεμάτων……με ενιαία κριτήρια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου