Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Παρακολούθηση.............της δεύτερης Τακτικής Συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Η Οικονομική Επιτροπή συνήλθε  σήμερα Τρίτη 25/01/2011 στις 09.00πμ υπό την Προεδρία του κ. Χιωτάκη στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου και ελήφθησαν οι παρακάτω αποφάσεις

Έκτακτα Θέματα

- Ο Πρόεδρος αναφέρθηκε στο δάνειο των  786.000,00 ευρώ διαρκείας 10 ετών με επιτόκιο 5,9% και τοκοχρεολύσιο 106.000,00 ευρώ, το οποίο είχε εγκριθεί από το ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και αφορά αποχετευτικό έργο της Εκάλης και εισηγήθηκε ότι εάν δεν εγκριθεί θα διακοπούν οι εργασίες του έργου με ότι αυτό συνεπάγεται.

- Ακολούθησε συζήτησης αναφορικά με τον τρόπο εξυπηρέτησης του δανείου και κατέληξε ότι η εξυπηρέτηση του δανείου να συνεχιστεί μέσο του ΚΑΠ που προορίζεται για επενδυτικούς σκοπούς της ΣΑΤΑ. Σχετική εισήγησης θα προωθηθεί στο Δ.Σ.

- Ο Πρόεδρος αναφέρθηκε στην έγκριση απόφασης πρόσληψης 187  υπαλλήλων διάρκειας οκτώ μηνών στην συνεδρίαση της Επιτροπής 12/01/2011 και διευκρίνισε ότι για τους τρεις Δήμους ο αριθμός των «οκταμηνητών» ανέρχεται σε 205. Σχετική εισήγηση θα προωθηθεί στο Δ.Σ.

Θέματα Ατζέντας

Θέμα 1 Έγκριση δαπάνης σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 72 και 75 του Ν.3852/10. Ομόφωνα εγκρίθηκε το ποσό των 275,00 ευρώ

Θέμα 2  Κατόπιν εισήγησης του Προέδρου συγκεκριμένης «λίστας ονομάτων»  συγκροτήθηκε η  Επιτροπή Αξιολόγησης Προσφορών για ανάθεση εργασιών / παρεχομένων υπηρεσιών μέχρι το όριο απ ευθείας ανάθεσης 24.600,00 ευρώ!!

Θέμα 3 Έγκριση δαπάνης σε βάρος Κ.Α. 10.7135.06 για « προμήθεια φαξ». Ομόφωνα εγκρίθηκε το ποσό των 210,00 ευρώ.

Θέμα 4 Έγκριση δαπάνης σε βάρος Κ.Α. 25.6275.01 για « εργασία καθαρισμού φρεατίων». Ομόφωνα εγκρίθηκε το ποσό των 4.975,00 ευρώ.

Θέμα 5 Έγκριση δαπάνης σε βάρος Κ.Α. 10.6611.01 για « προμήθεια βιβλίων , εφημερίδων κτλ.». Ομόφωνα εγκρίθηκε το ποσό των 675,00 για τα βιβλία « Καλλικράτη».

Θέματα 6 – 9 Έγκριση δαπάνης σε βάρος Κ.Α. 25.6699.01, 35.6699.05, 10.6641.03 και 00.6615.01 για τις προμήθειες (α) σχαρών για τα όμβρια (β) εργαλείων & υλικών συντήρησης μηχανημάτων (γ) βενζίνης για τα αυτοκίνητα και (δ) για εκτυπώσεις κτλ. Ομόφωνα εγκρίθηκαν τα ποσά (α) 2.970,00 (β) 148,00 (γ) 11.250,00 και (δ) 2.155,00 ευρώ.

Θέμα 10 Έγκριση δαπάνης σε βάρος Κ.Α. 10.7133.05 για « προμήθεια επίπλων και σκευών» . Ομόφωνα εγκρίθηκε το ποσό των 6.255,00 ευρώ για παιδικό σταθμό!

Σε ερώτηση του κ. Σκορδίλη γιατί είναι τόσο ψηλή η δαπάνη, η αρμόδια του τμήματος προσφορών του Δήμου απήντησε ότι οι παιδικές καρέκλες είναι ακριβές!!.....το οποίο επιβεβαίωσε και ο Πρόεδρος!!

Θέμα 11 Έγκριση δαπάνης σε βάρος Κ.Α. 00.6661.01 για την « προμήθεια υλικών συντήρησης και επισκευής Δημοτικών κτιρίων». Ομόφωνα εγκρίθηκε το ποσό των 618,00 ευρώ

Σημείωση: Όλες οι δαπάνες αφορούν τα 3/12 του συνολικού ύψους για το πρώτο τρίμηνο.

Θέμα 12 Ανάθεση στον Δικηγόρο κ. Κ. Λυμπουρίδη να προβεί στις νόμιμες ενέργειες για διενέργεια αυτοψίας σε ακίνητο ιδιοκτησίας κ.κ. Θεοδώρας & Ευαγγελίας Γκινάκα που ευρίσκεται επί της οδού Ιλισσίων 5, Κηφισιά. Η ανάθεση εγκρίθηκε ομόφωνα.

Θέμα 13 – 14 Ανάθεση σε Δικηγόρους να παραστούν σχετικά με τις υποθέσεις (α) ακύρωση απόφασης του Δημάρχου Κηφισιάς  περί χορήγησης αδείας ίδρυσης κομμωτηρίου με την επωνυμία « Μ. Μεταξά – Χ. Καπίρης Ο.Ε.» (β) αναγνώριση δικαιούχων και καθορισμού προσωρινής τιμής μονάδος των κ.κ. Σοφίας χήρας Λεωνίδα Κατσίκη κτλ. κατά Δήμου Κηφισιάς. Αφορά Ο. Τ. 940 και 941 αντικειμενικής αξίας 546,00 ευρώ/μ2

Παρατηρήσεις....

1. Η Ατζέντα δεν συμπεριλάμβανε ως Θέμα 15 Διάφορα θέματα!! Γιατί δεν αφήνετε άλλους να υποβάλουν θέματα;;

2. Αναφορικά με το Θέμα 10 γιατί δεν ζητήθηκαν τουλάχιστον τρεις προσφορές από το τμήμα προμηθειών προτού αποφασισθεί ότι οι τιμές αγοράς παιδικών επίπλων είναι όντως.....ακριβές;;

3. Γιατί η συζήτησης επί των θεμάτων της Ατζέντας γίνεται επί τροχάδην;;

4. Η λίστα των ονομάτων για την συγκρότηση της Επιτροπής Αξιολόγησης Προσφορών που παρουσίασε ο Πρόεδρος ποίος την ετοίμασε και με τι κριτήρια;;

Αναμένομε απαντήσεις κ. Χιωτάκη....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου