Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Παρακολούθηση....της Τακτικής Συνεδρίασης της Οικονομικής Επιτροπής με Α.Π. 21141!

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ  ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Η Οικονομική Επιτροπή συνήλθε την Τρίτη 24/05/2011 στις 09.00πμ υπό την Προεδρία του κ. Χιωτάκη στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου.


Αφού διαπιστώθηκε απαρτία με παρόντα 8 τακτικά μέλη η συνεδρίαση ξεκίνησε με την λήψη αποφάσεων επί «39» τακτικών και 2 εκτάκτων θεμάτων που αναφέρονται στην πρόσκληση ημερομηνίας 19/05/2011....πηγή...

Πάρθηκαν  «εγκριτικές» αποφάσεις και για τα «41» θέματα επί τροχάδην........χωρίς ουσιαστικές διαφωνίες!

Σημειώνω χαρακτηριστικά τα κάτωθι…..

Θέμα 4. Η έγκριση  δαπάνης ,  ψήφιση  διάθεσης  της  πίστωσης  σε  βάρος  του  Κ.Α. 25.6233.02  για  «Μίσθωση  ηλεκτρογεννητριών»  που  έχει  προϋπολογισθεί στο ύψος των 5.000,00€ για το έτος 2011 και αφορούσε δύο μονάδες για το αντλιοστάσιο της Νέας Ερυθραίας,……..ήταν ομόφωνη!

Θέμα 16. Η έγκριση  δαπάνης  ύψους 11.200,00€  και ψήφιση  διάθεσης  της  πίστωσης  σε βάρος  του Κ.Α. 30.6266.13 με  τίτλο «Συντήρηση – υποστήριξη λογισμικού Firewall και Servers Τ.Υ. & Πολεοδομίας» που έχει προϋπολογισθεί στο ύψος  των 15.000,00€ για το έτος 2011,…αναβλήθηκε!……διότι δεν υπήρχε αναφορά για τον αριθμό των ανθρωποωρών που υπολογίστηκαν για την συντήρηση - υποστήριξη αυτή!.......καθώς επίσης και για το ύψος της χρέωσης  ανά ανθρωποώρα!

Θέμα 21. Η έγκριση  δαπάνης  ύψους 14.760,00€  και ψήφιση  διάθεσης  της  πίστωσης  σε βάρος του Κ.Α. 10.6266.05 με τίτλο «Συντήρηση – υποστήριξη εφαρμογών λογισμικού HRMS» που έχει προϋπολογισθεί στο ύψος των 24.600,00€ για το έτος 2011,…..αναβλήθηκε!………για τον ίδιο ακριβώς λόγο που αναφέρθηκε στο Θέμα 16!

Θέμα 23. Η έγκριση   δαπάνης  και  ψήφιση  διάθεσης  της  πίστωσης  σε  βάρος  του  Κ.Α. 10.7134.03 με τίτλο «Προμήθεια και εγκατάσταση Servers» που έχει προϋπολογισθεί στο ύψος των 3.020,00€ για το έτος 2011, που αφορούσε την αλλαγή  του «motherboard»!..........ήταν ομόφωνη χωρίς να προηγηθεί καμία συζήτηση!

Θέμα 24, 25 και 26. Για τις εγκρίσεις δαπανών αναφορικά με την συντήρηση ή αναβάθμιση ή υποστήριξη Η/Υ, ομόφωνα αποφασίσθηκε, κατόπιν εισήγησης του Προέδρου κ. Χιωτάκη, να ζητηθεί άμεσα έκπτωση 10%, άλλως η Επιτροπή να επανέλθει με την ανακήρυξη νέων διαγωνισμών!

Θέμα 38. Σε ερώτηση του κ. Κανακάκη πόσο θα στοιχίσει….η ανάθεση στη Δικηγόρο κ. Κωνσταντίνα Καραμπατσόλη  να  χειρισθεί και  να εισηγηθεί  στις  αρμόδιες  υπηρεσίες,  τον  δια  εξωδικαστικού  συμβιβασμού καθορισμό τιμής μονάδος αποζημιώσεως λόγω απαλλοτριώσεως στο ύψος της αντικειμενικής  αξίας,  με  τους  ιδιοκτήτες:  α)  Κούβελο  Αθανάσιο,  β) Νεκαντάρη  Ζίνα –  Άννα,  γ)  Στεργίου  Ισμήνη,  δ)  Κούβελο  Ισίδωρο,  ε) Κούβελο  Ξενοφώντα,   εδαφικής  εκτάσεως (2,30  τ.μ.  αντιστοίχως),  στην περιοχή  της Κηφισιάς «ΒΑΡΕΙΕΣ – ΥΠΟΛΟΙΠΟ  ΟΥΛΕΝ» στο Ο.Τ. 962  και με κωδικό κτηματογράφησης 0128005,……..ο κ. Πρόεδρος απήντησε ότι τα Μέλη της Επιτροπής θα ενημερωθούν στην επόμενη συνεδρίαση!

Θέμα 39. Αποφασίσθηκε ομόφωνα όπως η μίσθωσης για ακίνητο (περίπτερο) που βρίσκεται στην οδό Γιασεμιών & Λ. Θησέως 52, Εκάλη,…..παραταθεί μέχρι το τέλος του έτους!.....ή μέχρι νέας ανάθεσης εντός του τρέχοντος έτους!

Και σας ερωτώ κ. Δήμαρχε…

ΠΩΣ είναι δυνατόν να εγκρίνονται δαπάνες για το έτος 2011 αναφορικά με την συντήρηση ή αναβάθμιση ή υποστήριξη Η/Υ των διαφόρων τμημάτων του Δήμου χωρίς να επανεξετάζονται / ανανεώνονται  οι εν λόγω προσφορές; Ειδικώς τώρα που λόγω της οικονομικής κρίσης και του έντονου ανταγωνισμού το κόστος των διαφόρων υπηρεσιών μειώνεται συνεχώς!

ΠΩΣ είναι δυνατόν να εγκρίνονται δαπάνες τόσο «αλόγιστα» για ανταλλακτικά Η/Υ όταν π.χ. η αγορά ενός «motherboard»…στοιχίζει περισσότερο από ένα καινούργιο Η/Υ;

ΠΩΣ είναι δυνατόν να μην ανανεώνονται κάθε έτος οι προσφορές, από τουλάχιστον τρεις αναγνωρισμένες εταιρείες, για τις ετήσιες συντηρήσεις / υποστηρίξεις διαφόρων εφαρμογών λογισμικού με βάση το κόστος ανά ανθρωποώρα!...……ειδικά όταν το ύψος της δαπάνης ανέρχεται σε αρκετές χιλιάδες ευρώ;

ΠΩΣ είναι δυνατόν κ Πρόεδρε να σας διαφεύγει…..ότι η ετήσια ανανέωση διαφόρων προσφορών είναι μια απαραίτητη διαδικασία με την οποία «ελέγχονται» συνεχώς οι προμηθευτές υπηρεσιών ή αγαθών του Δήμου;

ΠΩΣ είναι δυνατόν οι «διαδικασίες logistics» στο τμήμα προμηθειών του Δήμου για τον περιορισμό των δαπανών να παραμένουν «στάσιμες»  κ. Πρόεδρε;

Αυτονόητο είναι ότι με ένα τόσο μεγάλο κατάλογο θεμάτων χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια εκ μέρους των Μελών της Επιτροπής για να ενημερωθούν για το κάθε θέμα ξεχωριστά και να το συζητήσουν προτού αποφασίσουν!........με αποτέλεσμα οι αποφάσεις που παίρνονται πολλές φορές να μην «διασφαλίζουν» το όφελος των Δημοτών!

Ακόμη χειρότερο είναι όταν οι φάκελοι με τα στοιχεία, των υπό συζήτηση θεμάτων,  παρουσιάζονται την τελευταία στιγμή από τον  Πρόεδρο κ. Χιωτάκη κατά  την διάρκεια της εκάστοτε  συνεδρίασης!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου