Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Η προάσπιση των συμφερόντων του καταναλωτή!

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η Ελληνική οικονομία χρειάζεται οργανωμένα και ολοκληρωμένα επιχειρησιακά σχήματα που θα ενισχύουν τον υγιή ανταγωνισμό και θα ανταποδίδουν ποιότητα υπηρεσιών στους πολίτες.

Για τον λόγο αυτό ο Οργανισμός Κεντρικής Αγοράς Αθηνών ΟΚΑΑ εγκαινίασε την ηλεκτρονική γραμμή επικοινωνίας των καταναλωτών με τους πωλητές. Με ένα mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση complaints@okaa.gr  οι καταναλωτές και οι λιανοπωλητές, θα μπορούν να στέλνουν τα παράπονα, αλλά και τις υποδείξεις τους για την ποιότητα των αγαθών που έχουν προμηθευτεί.

Στην ίδια διεύθυνση, θα μπορούν να απευθύνονται οι συναλλασσόμενοι προκειμένου να αναφέρουν προβληματικές συμπεριφορές σε όλο το φάσμα της αγοράς τροφίμων που διέρχονται από την Κ.Α.Α. και τις ιχθυόσκαλες.

Σκοπός είναι οι αρμόδιες υπηρεσίες του Οργανισμού, να ερευνήσουν τα παράπονα ή τις καταγγελίες άμεσα και να δώσουν λύση άμεσα.

Υπενθυμίζεται ότι από τις αρχές του χρόνου, ο ΟΚΑΑ έχει ανοίξει τις πύλες του προς τους καταναλωτές για να μπορούν να αγοράσουν οπωροκηπευτικά με συσκευασίες και σε τιμές χονδρικής.

Σημειώνεται ότι οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται μέσω του δικτυακού τόπου του Οργανισμού, www.okaa.gr , για τα προϊόντα και τις τιμές χονδρικής πώλησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου