Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Τα εν ΔΗΜΩ….εν ΟΙΚΩ!.....αποκλειστικό ρεπορτάζ για τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη συνεδρίαση του Δ.Σ.

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ

Το Δημοτικό Συμβούλιο συνήλθε την Τετάρτη 06/02/2013 στις 07.00μμ υπό την Προεδρία του κ. Ν. Παναγιώτου στην αίθουσα «Β. Γκατσόπουλος» του Πολιτιστικού Κέντρου.


Αφού διαπιστώθηκε απαρτία η συνεδρίαση ξεκίνησε (1) με την  Ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου (2) με την Συζήτηση προ ημερησίας διατάξεως και (3) συνέχισε με την λήψη αποφάσεων επί «16» τακτικών θεμάτων που αναφέρονται στην πρόσκληση  με Α.Π.3 ημερομηνίας 01/02/2013, σε μια συνεδρίαση που άρχισε στις 07.00μμ και τελείωσε αρκετά αργά!

Αυτή τη φορά παρουσιάζουμε μόνο τα Θέματα με αριθμό 5 και 6  κάνοντας μια λεπτομερή καταγραφή των νέων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στις Δημοτικές Ενότητες Εκάλης και Κηφισιάς που ενεκρίθησαν κατά πλειοψηφία το Δημοτικό Συμβούλιο.
  
Θέμα 5α. Όχι σαμαράκια στη Ρόδων


Κατ’ αρχάς, το Σώμα απέρριψε την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου για κατασκευή μειωτήρων ταχύτητας στην οδό Ρόδων, αποδεχόμενο τη σχετική εισήγηση του Συμβουλίου της Δημοτικής Ενότητας Εκάλης. 


Συγκεκριμένα, το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε να μην εγκρίνει την εισήγηση της Υπηρεσίας, η οποία πρότεινε την κατασκευή τριών μειωτήρων ταχύτητας εκατέρωθεν της οδού Ρόδων, με στόχο τη μείωση της ταχύτητας των οχημάτων στην οδό Ρόδων και ειδικότερα στο τμήμα μεταξύ των οδών Λόφου και Πλατείας Μακεδονίας. 


Η πρόταση της Τεχνικής Υπηρεσίας είχε γίνει με αφορμή την επιστολή κατοίκου της περιοχής, σύμφωνα με την οποία, μετά την αποξήλωση των σαμαριών από ασφαλτόμιγμα που υπήρχαν εκεί, η ταχύτητα των διερχόμενων οχημάτων έχει αυξηθεί, καθώς και ο κίνδυνος σοβαρού ατυχήματος.


Ωστόσο, από την πλευρά του, το Συμβούλιο της Δημοτικής Ενότητας Εκάλης πρότεινε να παραμείνει ως έχει η οδός Ρόδων μέχρι την εκπόνηση της κυκλοφοριακής μελέτης της περιοχής, η οποία ήδη έχει ανατεθεί σε συγκοινωνιολόγο.


Πάντως, την αντίθεσή της με τη συγκεκριμένη εισήγηση εξέφρασε η Αντιδήμαρχος Ανθρωπίνων Πόρων, Συντονισμού και Διαφάνειας του Δήμου Κηφισιάς κ. Άννα Κορογιαννάκη, η οποία σημείωσε χαρακτηριστικά ότι «δυσκολεύομαι να ψηφίσω το συγκεκριμένο θέμα, καθώς από τη στιγμή που βγήκαν τα σαμαράκια, η κατάσταση στην οδό Ρόδων έχει επιβαρυνθεί σημαντικά», χαρακτηρίζοντας «προκλητικό να λέμε στους κατοίκους ότι δεν θα βάλουμε σαμαράκια μέχρι να τακτοποιηθεί το κυκλοφοριακό». 


Απαντώντας ο Δημοτικός Σύμβουλος  κ.  Μανώλης Μαρκεσίνης τόνισε ότι «τα σαμαράκια έχουν απαγορευθεί οριστικά από τον νόμο», επισημαίνοντας ωστόσο ότι «ασφαλώς πρέπει να ληφθούν μέτρα μείωσης ταχύτητας, αλλά αυτό πρέπει να επιτευχθεί μέσω των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων της νέας μελέτης». 


Θέμα 5β. Διασφάλιση της διέλευσης από τη διασταύρωση


Παράλληλα, το Δημοτικό Συμβούλιο προχώρησε στην έγκριση της λήψης μέτρων για την ασφαλή έξοδο των οχημάτων από τις οδούς Πηγής και Ειρήνης προς την Λ. Θησέως στην Εκάλη. Συγκεκριμένα, το Σώμα αποδέχτηκε την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας για την τοποθέτηση δύο πινακίδων ΣΤΟΠ (Ρ-2) και στις δύο πλευρές της οδού Πηγής και επί πλέον σήμανση με πινακίδα (Ρ-1) υποχρεωτικής παραχώρησης προτεραιότητας.


Επίσης, ενέκρινε την απαγόρευση της αριστερής στροφής από την οδό Πηγής προς τη Λ. Θησέως, τη διαγράμμιση με λοξή άσπρη γραμμή σε τραπεζοειδές σχήμα που θα διαχωρίζει τις δύο εξόδους των οδών και την τοποθέτηση πλαστικών οριοδεικτών στην περιοχή.

Θέμα 5γ. Απαγόρευση εισόδου στους κυβόλιθους


Σε συνδυασμό με τα παραπάνω, το Δημοτικό Συμβούλιο αποδέχθηκε την πρόταση της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου για την απαγόρευση της εισόδου στα οχήματα συνολικού βάρους άνω των 3,5 τόνων σε όλους τους δρόμους του Δήμου, οι οποίοι είναι κατασκευασμένοι από κυβόλιθους (πεζόδρομοι και οδοί ήπιας κυκλοφορίας). 


Σύμφωνα με την εισήγηση της Υπηρεσίας, ύστερα από αυτοψία που διενεργήθηκε διαπιστώθηκε καταστροφή των κυβόλιθων που είναι τοποθετημένοι σε πεζόδρομους και οδούς ήπιας κυκλοφορίας του Δήμου Κηφισιάς από το βάρος των μεγάλων οχημάτων. 


Ωστόσο, η κ.  Βάσω Σπηλιοτωπούλου επισήμανε ότι το βάρος των 3,5 τόνων είναι πολύ μικρό, υπενθυμίζοντας ότι «στην περιοχή διέρχονται φορτηγά για την εκκένωση των βόθρων, τα οποία υπερβαίνουν αυτό το βάρος». 


Από την πλευρά του, ο κ. Μαρκεσίνης σημείωσε ότι «με τη διέλευση βαρέων οχημάτων υπάρχει πρόβλημα, καθώς υπάρχουν καθιζήσεις στο οδόστρωμα», τονίζοντας ότι «πρέπει να αποφασίσουμε αν θέλουμε να διατηρήσουμε κυβόλιθους ή να ξηλώσουμε το έργο». 


Θέμα 6. Όχι στάθμευση στην Κρήτης


Τέλος, το Δημοτικό Συμβούλιο Κηφισιάς ενέκρινε την απαγόρευση στάσης και στάθμευσης εκατέρωθεν στο οδικό τμήμα της οδού Κρήτης από την οδό Διονύσου έως την Λεωφόρο Κηφισιάς. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου