Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
Μόνο στην Ελλάδα, από ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, προβάλλονται σωρηδόν κακής ποιότητας τουρκικές σαπουνόπερες, οι οποίες πουλιούνται με το κιλό στα διεθνή τηλεοπτικά φεστιβάλ, που προπαγανδίζουν μια ειδυλλιακή εικόνα της Τουρκίας που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα!
Και όμως στην Ελλάδα οι Έλληνες μένουν με ανοιχτό το στόμα!..... παρακολουθώντας «σαν αποβλακωμένοι» τις τουρκικές σαπουνόπερες, που θεωρούνται (1) κατά τον τηλεοπτικό σταθμό NTV «ψυχολογικοί σωτήρες» των Ελλήνων λόγω της πολύπλευρης κρίσης και (2) κατά την τουρκική εφημερίδα Vatan «ότι κάνουν τους Έλληνες να ξεχνούν την κρίση»!!
Παράλληλα στην ίδια την Τουρκία κάνουν θραύση οι ανθελληνικές τηλεοπτικές παραγωγές όπως αυτή που μεταδίδετε στην τουρκική κρατική τηλεόραση με τον τίτλο, «Mazi kalbımde yaradır» δηλαδή, «Το παρελθόν πληγή στην καρδιά μου».
Στην ανθελληνική αυτή σειρά παίζουν ο Özğür Çevik, γνωστός Νίκος μας από την τουρκική τηλεοπτική σαπουνόπερα «Ιστορία αγάπης» και η Sedef Avci, η γνωστή μας Μπαχάρ από τον Εζέλ.
Η ιστορία είναι και αυτή ιστορία αγάπης με φόντο όμως την κυπριακή τραγωδία του 1974.
Κάποια στιγμή ο ήρωας μας πιάνετε αιχμάλωτος από τους «αιμοσταγείς εγκληματίες» της ΕΟΚΑ και βασανίζετε φρικτά ενώ η αγαπημένη του Sedef Avci, νοσοκόμα του τουρκικού στρατού, ψάχνει απεγνωσμένα να τον απελευθερώσει από τους κακούς και εγκληματίες Έλληνες που διαπράττουν «φρικτή γενοκτονία» σε βάρος των Τουρκοκυπρίων.
Άραγε θα τολμήσει κανένα ελληνικό κανάλι να φέρει και αυτή την σειρά στην Ελλάδα; Τότε πραγματικά θα.....γελάσει ο κάθε πικραμένος!!
Αλλά είναι ατέλειωτες οι ανθελληνικές σειρές όπως τα «Kirik Kanatlar», ή «Σπασμένα Φτερά». Εδώ έχουμε και την τουρκική εκδοχή της γενοκτονίας των ελλήνων της Μικράς Ασίας προς δόξα και τιμή της κ. Ρεπούση.
Αλλά είναι ατέλειωτες οι ανθελληνικές σειρές όπως τα «Kirik Kanatlar», ή «Σπασμένα Φτερά». Εδώ έχουμε και την τουρκική εκδοχή της γενοκτονίας των ελλήνων της Μικράς Ασίας προς δόξα και τιμή της κ. Ρεπούση.
Η σκηνή από την προκυμαία από που θα αναχωρήσουν οι Έλληνες πρόσφυγες μετά την μικρασιατική καταστροφή.
Ο τουρκικός στρατός, όχι μονό συνοδεύει και κουβαλά με μεγάλη ευγένεια τα υπάρχοντα των προσφύγων, μην τυχόν και κουραστούν, αλλά… έχει στήσει και ένα μεγάλο πάγκο στην προκυμαία όπου τους προσφέρει… τρόφιμα ποτά και ότι άλλο που θα τους κάνει ευχάριστο το ταξίδι της προσφυγιάς.
Σε λίγο τα πλοία που θα τους παραλάβουν φτάνουν και αφού οι Τούρκοι φαντάροι φορτώσουν τα υπάρχοντα τους, τότε βγάζουν τα μαντήλια. Από την μια ο τουρκικός στρατός του Κεμάλ που… κλαιει απαρηγόρητος γιατί φεύγουν οι Ρωμιοί πρόσφυγες και από την άλλη οι Ρωμιοί κλαινε και αυτοί καθώς ανεμίζουν τα μαντήλια του αποχαιρετισμού.
Κάπως έτσι έγινε… η Μικρασιατική καταστροφή και η άρχισε η μεγάλη ελληνική προσφυγιά, για το περίφημο αυτό τουρκικό σήριαλ!!
Τέλος πρόσφατα άρχισε η προβολή ενός νέου σήριαλ αγάπης και μοιχείας με τον τίτλο, «Bir İsmail iki yaka», δηλαδή, «Ένας Ισμαήλ δυο ακτές».
Τέλος πρόσφατα άρχισε η προβολή ενός νέου σήριαλ αγάπης και μοιχείας με τον τίτλο, «Bir İsmail iki yaka», δηλαδή, «Ένας Ισμαήλ δυο ακτές».
Εδώ ο Τούρκος μάγκας, ψαράς, Ισμαήλ από το Αϊβαλή, τα «φτιάχνει» με μια Ελληνίδα από την Μυτιλήνη, (Ελένη Φιλίνη), ενώ έχει και οικογένεια στο Αϊβαλή. Ο μεγάλος Τούρκος εραστής που γοητεύει την Ελληνίδα και το παίζει δίπορτο.
Σίγουρα η σειρά αυτή δεν θα αργήσει να έρθει και στις ελληνικές οθόνες προς δόξα της ελληνοτουρκικής φιλίας!!....που ορισμένοι δυστυχώς προωθούν με πείσμα σε βάρος και της Ελλάδας και των Ελλήνων!
ΓΙΑΤΙ το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) δεν ακολουθεί το παράδειγμα του ΕΣΡ στο Αζερμπαϊτζάν που απαγόρευσε την μετάδοση τουρκικών σαπουνόπερων με το σκεπτικό της ανάπτυξης του εθνικού τηλεοπτικού προϊόντος;;
Με αυτό τον τρόπο θα αναπτυχθεί η Ελληνική τηλεοπτική βιομηχανία η οποία δυστυχώς, λόγω της πληθώρας των σαπουνόπερων από την Τουρκία, πραγματοποιεί ελάχιστες τηλεοπτικές παραγωγές με αποτέλεσμα εκατοντάδες έλληνες ηθοποιοί να παραμένουν άνεργοι!....και θα απαλλαγούμε επιτέλους από την «τουρκική πολιτισμική εισβολή»!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου